Ökad aktivitet på vår sida

Att september månad skulle vara en månad med ökad aktivtet på vår sida var förmodligen väntat men det är ändå glädjande att vi denna månad slagit tidigare rekord redan efter 20 dagar. Vi har än så länge haft 620 besök denna månad på sidan och trenden verkar hålla i sig.

För att kunna erbjuda en aktiv och spännande sida krävs mer än bara besökare, det kräver skribenter och att besökarna kommer med tips och förslag. Sidan har ju mer att erbjuda än som möter ögat vid första anblick och exempelvis medlemssidorna är i princip orörda sedan uppdateringen till det nya systemet. Medlemsidorna innehåller idag och i ännu större utsträckning kommer de i framtiden innehålla viktiga och intressant dokument och filer, protokoll ligger självfallet också där.

Jag hoppas att de medlemmar som besöker vår sida också känner sig manade att ta del av den informationen och för att få möjlighet att göra detta så behöver man ett konto. Kontot kan man få genom att skriva ett mail till mig på [email protected]

Finns det sedan några medlemmar som anser att de kan tänka sig att bidra med artiklar, åsikter och liknande på sidan så är de givetvis hjärtligt välkommna att höra av sig för att få ett så kallat redaktörskonto som möjliggör detta genom ett mycket enkelt gränssnitt.

I övrigt önskar jag er alla en underbar dag och att ni alla går ut och gör vår vackra stad ännu lite trevligare med ett leende.

Eder ödmjuke webslav
Fredrik Dimberg